Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011


Το γραμματόσημο



Και κει που άρχισα να τραγουδάω το «θα΄ ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη, θα’ ναι ουρανού κατάνυξη», αλλάζει το ρεπερτόριο και πιάνω πυξ λαξ! Γιατί έπαψες αγάπη να θυμίζεις?  Στα καλά καθούμενα άρχισε να μου μιλάει υποτιμητικά, ιδιαίτερα μπροστά σε άλλους, να με κοροιδεύει για την δουλειά μου, για τους φίλους μου, για τα ρούχα μου. Μετά από λίγο καιρό μου είπε πως θέλει να μείνουμε για λίγο χώρια.  Ύστερα χάθηκε για αρκετό καιρό. Μετά από παρότρυνση φίλων είπα να ακολουθήσω το εγχείρημα «γραμματόσημο». Και είπα μέσα μου, μπορεί αρχικά να νόμιζα ότι στη ζωή μου σε έφερε ο Θεός αλλά τώρα θα σε πάρει ο διάολος! Παλιά  και δοκιμασμένη συνταγή, σαν γαλακτομπούρεκο πολίτισσας. Σταμάτησα να τηλεφωνώ, να περνάω από το σπίτι, άρχισα να βγαίνω με την γκόμενα που πάντα ζήλευε και θεωρούσε πολύ Βου, τελευταία, δυτικό προάστειο. Τότε είδα και τους καρπούς της δουλειάς μου. Τα πρώτα μηνύματα δεν άργησαν να φανούν, οι προσκλήσεις στο σπίτι της, οι υπενθυμίσεις των καυτών τετ α τετ των πρώτων ραντεβού και γενικότερα όλες οι ιστορίες από την κρύπτη. Εγώ συνέχισα να αδιαφορώ για να την φτάσω στα όριά της. Έκλεινα ραντεβού και την έστηνα, δεν σήκωνα το τηλέφωνο με την πρώτη, της έλεγα πως έχω πολύ δουλειά και δεν έχω καιρό για χάσιμο και το χειρότερο…. Πως κάνεις έτσι, χαλάρωσε, πολύ στη τσίτα είσαι τελευταία… Έξαλλη…
Μετά από ένα μήνα χάθηκε και πάλι…
Η ζήλεια ως αρχέγονο συναίσθημα μπορεί να γίνει εξίσου δυνατή με τον έρωτα. Όταν το βλέπεις να χάνεται αρχίζεις και το αποζητάς. Τι πιο απολαυστικό από τη φλέβα στους κροτάφους της ,έτοιμη να εκραγεί από τη ζήλεια, όταν σε δει με άλλη? Η ικανοποίηση στη σκέψη ότι την ώρα που εσύ τα σπάς με την καινούργια αυτή τα σπάει στο σπίτι της με καψουροτράγουδα και ουίσκι πάνω από τις φωτογραφίες σας από τη Φολέγανδρο? Ότι δήθεν τυχαία πέρασε με το αμάξι από το μπαράκι που συχνάζατε μπας και σε πετύχει με την καινούργια. Ή τα δήθεν τυχαία τηλεφωνήματα στον κολλητό σου για να δει τι κάνει, που μέχρι χθες κάφρο τον ανέβαζε, τρακτερόβλαχο τον κατέβαζε, μπας και μάθει γιατί χάθηκες ξαφνικά.  Σίγουρα τώρα θα εκτιμήσεις αυτό που είχες και θα καταλάβεις ότι σαν και μένα κανείς.
 Όλα όμως έχουν και το μέτρο τους. Ειδικά όταν τη θες πολύ μην το παρακάνεις. Καλός ο έρωτας, καλή η ζήλεια, αλλά υπάρχει και η αξιοπρέπεια. Καλό το φτύσιμο, αλλά αν το παρακάνεις με το γραμματόσημο, μουλιάζει και δεν κολλάει με τίποτα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου