Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Υπάρχει σχέδιο;



Τον τελευταίο καιρό ακούω πολλούς γύρω μου να μιλάνε για κάποιο σχέδιο. «Θα ήθελα στα 32 μου να παντρευτώ, ώστε στα 36 μου να έχω δύο παιδιά, καλύτερα θα ήταν ένα και ένα, να έχω πάρει την προαγωγή μου στα 37, οπότε να μπορέσω να ξεχρεώσω το στεγαστικό που πήρα για το εξοχικό στα Φαλάσαρνα στα 50 μου και να είμαι σε μία καλή ηλικία, ώστε να μπορέσω να χαρώ την κόρη μου να παίρνει το πτυχίο της Νομικής και να μπορέσω να βοηθήσω τον γιό μου να ανοίξει το ιατρείο του». Το τελευταίο που άκουσα ήταν από ένα γνωστό, ο οποίος μου ανήγγειλε τις ημερομηνίες του γάμου του με την νέα του κοπέλα.  «Λίγο νωρίς δεν το αποφάσισες? Πρέπει να είσαι πολύ ερωτευμένος». Η απάντησή του  με απογοήτευσε πλήρως! Μου είπε απλά, πως δεν είναι ερωτευμένος, απλά η συγκεκριμένη κοπέλα πληροί όλες τις προϋποθέσεις.  Ήσυχη, με σίγουρη δουλειά, προφανώς καλή μάνα, εμφανίσιμη, με τον κύκλο της, με το ρετιρέ της 145 τετραγωνικά.

Καταραμένο σχέδιο είπα μέσα μου! Εκτός του ότι δεν μπορείς να προβλέψεις τι σε περιμένει στο μέλλον, οπότε μιλάμε για ένα σχετικό βιασμό του νόμου του σύμπαντος, όταν προσπαθείς να τα φέρεις όλα στα μέτρα σου, κανείς δε σου εγγυάται το αίσθημα της  ευτυχίας, όταν το σχέδιό σου στεφθεί με επιτυχία. Γνωστό και χιλιοειπωμένο. Το κυνήγι της ευτυχίας είναι η πηγή για τις μεγαλύτερες δυστυχίες! Σταμάτα να κυνηγάς αυτό που έχεις φτιάξει στο μυαλό σου. Μπορεί να είναι η καταστροφή σου. Άσε να έρθει όπως είναι. Και σε πάω στοίχημα ότι όταν βρεις αυτό που πραγματικά ψάχνεις, θα το καταλάβεις και θα είσαι ευτυχισμένος ακόμα και σε δυάρι, με τον βασικό του ανειδίκευτου και με Φαλάσαρνα μια φορά τον χρόνο σε κάμπινγκ! Ή μήπως ο έρωτας δεν παίζει και πολύ σε ένα γάμο; Μήπως αρκούν τα βασικά και το πέρασμα του χρόνου θα δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για μία normal συμβίωση;


Μάλλον κατά βάθος γουστάρεις το  "κάμπινγκ", και ας ταλαιπωρείσαι λίγο...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου